Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Boudewijn & Marleen - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Boudewijn & Marleen - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: B&M

Blijf op de hoogte en volg Boudewijn & Marleen

05 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hoi allen, hier even een kort bericht uit Queenstown. Het is nu 11.08 in de ochtend en we willen snel vertrekken want het is prachtig weer. We hadden even internet nodig, dus vandaag een kort bericht. Na de Kepler track hebben we een boottocht gemaakt bij Doubtful Sound, echt een prachtige fjord en babydolfijnen gezien. Daarna verder getrokken richting Milford Sound en twee dagen bij Lake Gunn gekampeerd. Op Milford Sound ook een boottocht gedaan en gekajakt (geweldig!!!!!!! Waren met zn 2en en de instructrice). De dag erna 1 dag van de Routeburn track gelopen tot mooie watervallen van meer dan 170m hoog. Toen meteen verder gereden naar Queenstown, waar we gister even rondgekeken hebben en met de gondola de berg op zijn gegaan en toen nog verder gelopen dus een prachtig uitzicht. Nu gaan we verder naar Mount Cook national park. En daarna Christchurch. Dan gaan we de 15e de Abel Tasman track lopen (4 dagen) langs het strand en de 19e hebben we de ferry van picton naar wellington. Dat even in het kort wat we gedaan hebben en onze plannen. Bedankt allemaal voor jullie lieve mailtjes. Het is hier best lastig, voornamelijk met opladen van apparaten, om rustig even te antwoorden, maar uiteindelijk zijn we heel blij om het allemaal te lezen en waarderen we het heel erg. En we beloven dat er antwoord komt, alleen misschien niet zo snel. Als het goed is, staan er weer wat nieuwe foto's op de site, alleen heb ik niet het idee dat ze in de goede map staan (deze site is toch niet zo gebruikersvriendelijk op de tab helaas). Maargoed, als jullie ze maar kunnen zien! We gaan nu snel on tour. Veel liefs, bou en marleen. Ps. We zijn gisteravond in queenstown naar de film over mandela geweest, heel indrukwekkend en aangrijpend, echt een aanrader.

• 06 Februari 2014 - 15:08

Opa En Oma:

Hoi lieve alle twee!Dat was weer een verrassing jullie berichtje!
    Opnieuw schitterend om te lezen!
    4 dagen langs het strand,dat wordt opnieuw een pittig avontuur!
    Ik ga zo de foto''s bekijken en een beetje mee genieten met jullie.Ook fijn dat het steeds goed weer is,hoewel het bij ons nog steeds geen winter is!
    Hele fijne tijd en....tot het volgende verslag.Fijn dat je nog steeds de tijd vindt om het verslag te mailen!!
    Geniet ze!!!!
    Liefs,Opa en Oma.

• 08 Februari 2014 - 09:40

Saskia:

Klinkt allemaal goed zeg! Doe de pinguïns de groeten en alle andere waggelende of ,zichzelf voortslepend in hun eigen vet, de groeten! Hier gaat alles goed. Huisje schiet nu echt op, maar dat zien jullie wel bij terugkomst. Mams gaat goed, die komt in een kleine week alweer thuis. Met de baby gaat alles ook goed. Nog 9 weken en twee dagen! Buik groeit enorm. Voel me inmiddels een van die bovengenoemde dieren, die je de groeten moet doen. De foto's zijn prachtig! Ik wou dat ik daar was om foto's te maken! Heel veel liefs van mij, Nino, baby en de kitty-cat-gang Curtis miauwfield, Scilla en Bolszwardt. Nog steeds even fuzzy.

• 19 Februari 2014 - 10:33

Marijke:

Hoi lieverds,
    Dit klinkt allemaal geweldig, ziet er ook heel mooi uit. Echt een once in a life time experience!
    Ik ben inmiddels weer terug. Was ook een hele experience, maar van een totaal andere orde dan die van jullie! Heb het goed gehad,maar dat praten we binnenkort wel weer bij.
    Wens jullie nog een hele goede tijd toe en geniet ervan!
    Liefs Marijke