Reis & aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Boudewijn & Marleen - WaarBenJij.nu Reis & aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Boudewijn & Marleen - WaarBenJij.nu

Reis & aankomst Auckland

Door: B&M

Blijf op de hoogte en volg Boudewijn & Marleen

14 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

14-01-2014 22.58.

Hoi lieve allemaal.

Wij zijn vanochtend aangekomen in Auckland na een superlange reis. Alles is voorspoedig verlopen. Nadat we uitgezwaaid waren op Schiphol door de hele ploeg (bedankt!!! was echt heel lief), was het 11 uur vliegen naar Seoul. Vliegen met Korean Air ging goed. Ze waren erg vriendelijk en er werd goed voor ons gezorgd. De eerste vlucht ging redelijk snel voorbij.

Op Seoul hadden we ongeveer anderhalf uur om over te stappen, dus we hebben even rondgewandeld, snel opgefrist en toen waren we klaar voor de volgende reis.

Van Seoul naar Auckland was het nog een keer 11 uur vliegen en dat ging eerst best goed, maar de laatste 4 uur gingen maar niet voorbij..

Toen waren we er eindelijk joepie! En toen moesten we nog door 3 controles heen, ze zijn hier superstreng, maargoed dit wisten we van tevoren dus we waren er zo doorheen gelopen.

Toen hebben we vanaf the airport de bus naar het centrum genomen en gelukkig konden we meteen het apartement in. We zitten in een luxe apartement met 2 badkamers (!?) en een heerlijk bed.

Nadat we lekker gedoucht hadden, hebben we door het centrum gewandeld en hebben we wat gegeten. Toen waren we toch wel erg moe en zijn we een middagdutje gaan doen, die per ongeluk is uitgelopen tot 20.00.

Nog even boodschappen gedaan en nu weer terug in het apartement.
Onze eerste indruk is dat de mensen supervriendelijk zijn. Het weer is wisselend, bewolkt/zon/wind.

Tot zover onze eerste update.

Liefs, Boudewijn en Marleen

• 14 Januari 2014 - 14:24

Saskia En Nino:

Klinkt helemaal goed! Veel plezier. We verwachten wel veel verhalen ; )
    Liefs,
    Saskia en Nino

• 14 Januari 2014 - 15:11

Ingrid:

Wat een reis hebben jullie eropzitten! Leuk dat jullie ook foto"s plaatsen.
    Gek idee dat jullie nu slapen en wij werken.Veel plezier nog in Auckland en succes met uitzoeken van de volgende stap!
    Kus van Ingrid

• 14 Januari 2014 - 17:47

Lourens En Irene:

Blij dat alles soepel verlopen is. Is het opeens zomer!
    Leuk, allebei een eigen badkamer, wil niet iedereen dat?
    Veel plezier,

Lourens en Irene